12.6.09

oh , & btw *

i recut my bangss :)
back to classic /str8 across , i missedd thaa look lol
yay or nayy ?

6 comments:

Miss Wilson said...

lovee the bangs lady

»Gia said...

yayy.
it's cute

whiteskinpoppin. said...

i love your straight bangs!

diplomatikk said...

very pretty .
i wanna cut my bangs too . but shit; i get nervous whenever scissors are close to my hair.


=/

.domo. said...

yay! i like it =]

Qu33n Kam... said...

i love the bangs
im 2 scary 2 cut my bangs str8 across
so u get the one up on me lolz
cuz not everyone can pull those off