1.2.09

good shit .

i know yall remmeber this shit ,
this shit still bang . lol .
i remember when the neptunes first started blowin up .
lol . fav britney song ever =]


Britney Spears - Im A Slave 4 U (HQ) - Britney Spears

3 comments:

Pro's Hood said...

this is Britney pre cocaine/ecstacy binge and crotch sweat via MTV awards lmao....this is till bumpin

tysofly said...

i still love this video. good choice ma!!

iM.R0Ni said...

haha i love britney.

omg watch the video 2:19. he is soo lickin her face like wtf? after all these years i just noticed it. im i the only one ?